torsdag 9. august 2012

Høstnytt

Det er rart med det, 
men selv om pengene får ben å gå på i ferien så føler man alltid at det er på tide med noe nytt når sommerlufta blir et snev kjøligere!
Sånn er det ihvertfall for meg.
Eller så er det nok en unnskyldning for å kjøpe noe nytt:-)
Jeg tenker at "nå er det på tide å freshe opp litt hjemme etter sommeren"
eller
"jeg må ha noen ny klær til skolestart, og det må sannelig stua også!"
Kjenner du deg igjen?

Jeg har ihvertfall fått meg tre etterlengtede nyheter!
Det er deilig det!



Litt usikker på hvor jeg skal ha disse fantastiske Happy Lights´ene,
derfor denne glassvasen.
Men det er faktisk ganske så stilig om kvelden:-) 
Endelig er den min...











3 kommentarer:

  1. Du har helt rett, en skal unne seg noe nytt på høsten. Er det ikke slik vi har blitt oppdratt!? Nytt pennal, nytt antrekk til skolestart, ny frisyre... Det er bare på sin plass at har kjøpt deg en nye kopp (fantastisk fin) og en pute for to;) Finnes den for fire!? Jeg har kjøpt meg roser, mange roser, og er svææært fornøyd med resultatet:) God helg. Klem:)

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen der ja.. ;)Så fine nye ting! ønsker meg begge deler ;)

    FIN ny uke til deg! Klem Anine

    SvarSlett
  3. Så mye fine ting! ELSK!

    må bare beklage at jeg er litt dårlig på kommentering om dagen, men jeg har hatt litt og drive med, samt at når sola endelig titter fram er det kjekt å være ute.

    Fabelaktig ukesstart til deg! Jeg begynner uka med jobbfri til og med tirsdag, så her skal det nyyytes :)
    - Maia

    SvarSlett