tirsdag 18. desember 2012

Første innpakning!

Hvert år handler jeg inn masse stæsj til å pakke inn gaver med.
Gleder meg stort til å sitte å kose meg med nydelig gavepapir, hyssing, stempler, til-og-fralapper, washitape og bånd.
Men jeg kommer liksom ikke i gang!
Jeg må innrømme at tanken er mer fristende enn selve handlingen.
Det er ikke alltid det er like morsomt å knote med kreativ  innpakning,
og ofte blir det ikke så fint som jeg skulle ønske...
MEN,
her er ihvertfall årets første julegave!
Papiret ligner på sjokolade synes jeg-det har en så nydelig farge!
Og det lille reinsdyret er søtt,
men det er i grunnen det.
Får håpe neste pakke blir liiiiitt mer kreativ.
Jeg kan ihvertfal håpe:-)






7 kommentarer:

  1. Hei på deg:)

    Syns innpakkinga var kjempe fin eg:). Nydelig brunfarge med bånd som "matcha" og herlig til-fra lapp.
    Eg og tenker alltid at eg skal gjera noko meir ut av innpakkinga for det er så koselig, men endar opp meg gråpapir med hyssing rundt...Ikkje akuratt spennande..ha ha ha..

    Fin tirsdagskveld til deg:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Snublet over bloggen din inne på Nib:-)
    Kjente meg igjen i dette! Jeg har også hatt store planer om å pakke inn kreativt og flott, men det ble mest med tanken i år:-)
    Jeg synes uansett det var fint det du hadde gjort!

    Hilsen Marte.

    SvarSlett
  3. Kjenner meg igjen i det du skriver!

    Men i år skal jeg virkelig prøve å få det til ;)
    Har så vidt startet... Og hadde planer om å fortsette i dag, men våknet opp med omgangssyke :(
    Satser på at formen er bra i morgen, så jeg får utnyttet fridagene mine max.

    Titt gjerne innom meg, det kommer et innlegg om gaveinnpakking snart :)

    Ha en flott førjulstid.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Kjempe fin innpakning :) Akkurat sånn som jeg liker, enkelt men fint! Har du sett innlegget mitt om innpakning? Gleeeeeder meg til vi ses i kveld!! Det blir koselig :)

    Klem Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
  5. Nydelig til og fra lapp! Såå fin!

    Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

    Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    SvarSlett
  6. Synes innpakningen var fin, jeg! Kanskje den er til meg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi hi, faktisk ikke. Pakken er forhåpentligvis i Stavanger nå.
      Du får din i morgen:)

      Slett