onsdag 17. april 2013

DIY traner

Har sett papirtraner på endel blogger den siste tiden,
og det har inspirert meg til å brette mine egne små traner.
Det er kjempe morsomt!
Mine får sveve i greinen i stua,
og jeg synes det ble veldig fint!

Sam lærer om fugler i barnehagen for tiden,
og i dag spurte han om det var kjøttmeiser som hang i greina.
Jeg måtte forklare at det var traner,
men det var tydeligvis ikke så interessant.
Det går mest i kjøttmeiser og hønsehauker for tiden.

Det betyr vel at mine traner får henge i fred:-)













9 kommentarer:

  1. Så fine! Også så lekkert papir. Likte også veldig godt prikkeputa di, fargerik og lekker :) Fin kveld til deg

    SvarSlett
  2. Så fine og dekorative ;) fine bilder du viser;)

    Finfin kveld.

    -malla-

    SvarSlett
  3. Hei der!
    Så flink du er!! Ble jo så fint med alle tranene på greina! Kjempefin lyslenke!!
    Ha en fin morgendag!
    Siri

    SvarSlett
  4. Så utrulig dekroative og flotte:)likte dei kjempegodt:))
    Fine dag til deg!!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Papirbretting er kjekt, og ikke minst når det kommer slike skjønne traner utev et lite stykke papir :) Jeg tar med meg en flokk til hytta nå så de kan få bo i litt mer landlige omgivelser, miljøforandring er sikkert bra for traner også..?

    Ha en videre deilig uke!
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Kjempefine traner, og nydelige bilder :) Artig å se at flere blir bitt av brettebasillen ;)
    Ha en super helg!
    -Vera, Fold you so!

    SvarSlett
  7. Nydelige traner. Og for et nydelig papir. Blir glad av disse fargerike fuglene jeg :)

    SvarSlett
  8. Så fine de ble :) Nydelige farger på de også :) likner ikke så mye på kjøttmeis, hi hi søte Sam :)

    Ha en fiiin søndagskveld, her skal ytterveggen beises... :)

    Stor klem Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  9. Så fine disse er!!! Flotte å pynte med :D
    Ha en fortsatt fin kveld! Klem,Randi.

    SvarSlett