torsdag 25. april 2013

Maleprosjekt

Det er torsdag allerede,
og til tross for at jeg synes tiden går sakte
går dagene veldig fort!
Nå er det 4 uker til lillebror kommer,
og for å gjøre ventetiden kortere
har jeg gått i gang med noen små prosjekter.
Det er ikke hver dag jeg er i form til disse prosjektene, 
men jeg setter i gang når kroppen sier ja.

Det jeg holder på med nå er en skjenk som mamma en gang i tiden pusset ned. Den var malt sort, og da det var moderne med furumøbler ble den sorte skjenken slipt og pusset ned til sin opprinnelige stand.

Nå er tiden inne for å male den igjen synes jeg:-)

Slik ser den ut etter første strøk.

Gleder meg til det endelige resultatet!










11 kommentarer:

  1. Så utrolig vakkert møbel.
    Gleder meg til å se resultatet!

    Mari

    SvarSlett
  2. Så kjempevakkert møbel,dette kommer til å bli nydelig og vakkert,gleder meg til å sjå ferdig resultatet:)
    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. så fin den er!! Det blir nok veldig fint :) Skal du ha den i stua?

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, vi skal ha den der den gamle kommoden står nå.
      Kommoden blir plassert nede i kjellerstua:-)

      Slett
  4. Det var et nydelig møbel;) Venter i spenning på resultatet;)

    Ha en finfin kveld!

    -malla-

    SvarSlett
  5. Oj for ett nydelig møbel <3 Det blir nok utrolig flott!!!

    SvarSlett
  6. Det her blir et kjempeflott møbel til slutt. Er fantastisk med gjennbruks skatter

    SvarSlett
  7. Et vakkert møbel som med kjærlighet kommer til å holde koken i mange år fremover :)
    Farmor hadde også et slikt skap, men det er det andre som har tinget på så jeg får nyte synet av ditt og mimre :)

    Lykke til videre med oppussing av skap og familieforøkelsen :)
    Ha en deilig helg!
    Klem :)

    SvarSlett
  8. Nydelig skjenk :) Den blir sikkert kjempe fin når den blir ferdig :)
    Har faktisk en lignende en i boden men den er lavere, sikkert et sminkebord :)
    Husk å puste mellom strøkene da ;)
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  9. Såå spenndende og fint det blir!

    Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

    Alltid kos å komme innom deg og lese om dine sprell.

    Happy søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett
  10. For et vakkert møbel<3 Gleder meg til å se hvordan det endelige resultatet blir:)

    Ønsker deg en fin søndag og ei god ny uke,
    varm klem:)

    SvarSlett