mandag 8. april 2013

Vårforberedelser

Jeg slenger meg med i siste liten med mitt bidrag nr 2

VÅRFORBEREDELSER

Våren er den beste tiden på året synes jeg,
men med årstiden kommer det også mye
burde og skulle hatt gjort.
Det er mye som skal gjøres klart i hagen og rundt huset.
Jeg må innrømme at jeg kan bli litt matt bare ved tanken...
Hva passer vel bedre enn å starte alle
vårforberedelsene
med en kaffekopp på trappa
mens man tenker på og planlegger alt man skal gjøre?
Bare nyte en liten solskinnsstund
og ikke gjøre noenting annet enn
å sitte
helt stille...







5 kommentarer:

  1. Så nydelig bidrag,ååå så fint det er med farger og slikt nå og så får me håpe på varmere tider og masse masse sol og ikkje minst grønne bakker det ser eg fram til:)
    Ønsker deg ein fine kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Deilige friske farger!
    Og verdenr kuleste kaffekanne!
    Ønsker deg en NydeligFlott uke
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Vår er deilig, og akk så sårt etterlengtet her hos oss. Men det er håp :)
    Men med disse bildene kommer i alle fall vårstemningen snikende frem!
    Så i dag tror jeg at jeg finner frem pledd og puter og kryper oppi benken ute uansett temperatur, bare for å kjenne litt på fornemmelsen av hva som kommer...

    Ha en strålende dag!
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Så lekkert og fargerikt! Skikkelig vårlig og fint. Virkelig deilig med vår ja og virkelig å sette seg ned og ta en pause.

    SvarSlett
  5. Beautiful space you got here. Awesome pictures! First time visiting and loving it. Hope to see you on my blog:)

    Greeting from Singapore...

    SvarSlett