mandag 28. november 2011

Hverdagsrot

Det er ikke mulig å holde det ryddig med en ett-åring i hus. Jeg synes jeg rydder stort sett HELE tiden. Allikevel er det rotete før jeg rekker å putte den siste tallerkenen i oppvaskmaskinen.
De bildene som man ser i interiørmagasiner LYVER! Og det er dårlig gjort! Jeg vil jo ha det sånn som man ser på bilder! 
Men jeg får opphengte skuldre av bare å tenke på det.


Nei, det får være som det er hos oss. Jeg gikk istede og kjøpte to par bukser, et par sko til Sam, og en fresh rognebærgrein til stuebordet.
Det hjalp skikkelig. 

Rydding er oppskrytt.








Samsko og pappasko





1 kommentar:

  1. Velkommen til Blogglandia Anne :)) Blir gøy å følge med deg og dine flotte prosjekt, ser du har noen av de du og:))
    Hilsen fra Cynthia :)

    SvarSlett