lørdag 10. desember 2011

Jul i vårt hus

Jeg er fanget i tidsklemma. Mens jeg ser det ene 
julepyntede hjemmet etter det andre, kan jeg ikke bli annet enn stresset.
Hjemme hos oss er det jo ingen annen julepynt enn ei stjerne og en adventskrans.
Jo, jeg har en rognebærkvast som er inntørket også. Har glemt å kaste den, for jeg synes den er litt finn akkurat sånn.
Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å pynte til jul, jeg. Jeg har meeeer enn nok med jobb og det å være mamma. De stjernene jeg skrev om i mitt siste innlegg har jeg ikke kommet noe videre med. Men jeg gir selvfølgelig ikke opp!
I dag får jeg besøk av min kjære søster, og hun har sendt meg utrolig koselige "se hva jeg har pyntet med til jul" bildemeldinger så da Sam sov ute i vogna, slang jeg meg rundt og fikk opp noe mer pynt. Jeg skulle ikke være noe dårligere.
Her er resultatet.




Rudolf har fått plass over sofaen


Telysholdere i hemetikk som jeg har hamret inn "Bli lys"

Den inntørkede rognebærgreinen jeg ikke har klart å kvitte meg med

Også et lite bilde til slutt. Litt for å forklare hvorfor jeg ikke har fått julepyntet ennå:
Sam spiser selv... 
Tenk deg hvirdan resten av kjøkkenet ser ut...

Ha en strålende lørdag!

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Blir i godt humør av å lese bloggen din.

    SvarSlett
  2. Herlig Anne,I love it;) Klem Vero

    SvarSlett
  3. Fantastisk avslutning:)så ikke den komme. Forstår godt den rognebær greina, den er knallfin!!

    SvarSlett