torsdag 8. mars 2012

A touch of...


Mary Kay....

I går hadde jeg en deilig kveld hvor fire av mine gode venninner fikk en aldri så liten hud 
makeover.
Jeg hadde besøk av søte Ina som er hudpleiekonsulent fra Mary Kay, og vi fikk mesket oss i deilige produkter.


Mary Kays formål er å berike kvinners liv.

Mary Kays formål og visjon er å berike kvinners liv gjennom å tilby en usammenlignbar frittstående karrieremulighet, som gjennom grunnleggende prinsipper og filosofier lar den Gylne Regelen styre enhver forretningsavgjørelse. En Frittstående Mary Kay-karriere innebærer en ubegrenset forretningsmulighet, muligheten for personlig utvikling og et liv i balanse og harmoni.

Hva passer vel bedre på Kvinnedagen?


Produktene er allergitestede, uten parfyme og har en miljøvennlig, nedbrytbar emballasje.
De beskytter i tillegg mot ytre påvirkninger som forurensing og sterk sol.



 Jeg kan anbefale produktene på det varmeste.
Er du interessert i mer informasjon eller har spørsmål så klikk

Ha er fortsatt deilig 8.mars alle dere kvinner der ute!









2 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk for koselig kommentar hos meg. Så koselig at du vil følge bloggen min:-)
    Flotte bilder her hos deg. Jeg kommer tilbake:)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  2. Takk for at jeg fikk komme - dere er en så koselig gjeng! :-) Gleder meg til å holde sminkekveld etter påske! Klemmer fra Ina

    SvarSlett