onsdag 11. april 2012

Markeringsbehov

Endelig tilbake fra deilig påskeferie!
Vi er dessuten midt i en liten oppussingsperiode hvor vi ikke kan bo hjemme, derfor har det vært lite blogging i det siste!
Men nå er jeg tilbake, og oppdaterer dere gjerne!
Mens jeg og Sam nøt deilige dager hjemme i Sandefjord holdt Herr T på å male trappa i gangen. Etter en intens malingsperiode kom han etter, og vi hadde fridagene sammen. Dessverre er malingslukten fra malingen så sterk at vi ikke kunne bo hjemme etter at vi returnerte fra fjorden.
Jeg har heldigvis noen supre svigerforeldre som lot oss være hos dem så lenge.
(Ja, det finnes supre svigerforeldre;-))
Nå er malingslukten liiiitt bedre, og vi har flyttet hjem...
...før vi tar siste malingsstrøk til helgen.
I tillegg har vi gjort noen småting som vi ikke har tatt oss tid til tidligere.

Bilder kommer senere:-)

I mellomtiden har jeg blitt, som så mange andre, hekta på Dymo og merking av diverse gjenstander.
Det er både pent og praktisk synes jeg.
Her er en liten titt.


2 kommentarer:

  1. hi hi jeg og kjenner til dymo-dilla og markeringsbehov, men det er jo super gøy da og praktisk og dekorativt!
    Og så spennende med oppussing, håper vi får se resultatet etterhvert. Vi har vært i feriehuset vårt i sverige i påska og der ble det også en god del maling og oppussing som jeg skal få vist frem snart. veldig gøy å se resultatet etter all jobbinga.
    og helt til slutt i dag må jeg også si at dere har et utrolig vakkert kjøkken, og et perfekt utgangspunkt for å spe på med farger...hihi

    mange onsdagsklemmer

    SvarSlett
  2. Dymo er genialt! mye merket her hjemme å! Bruker det ofte i stede for kort på gaver og, klistrer rett på gråpapiret!

    GOD helg til deg! KOS deg! Klem

    pst.. sendt deg en award på bloggen min! titt innom! :)

    SvarSlett