onsdag 20. februar 2013

Mine fiines anbefaling II...

Jeg har oppdaget en ny hår- og hudpleieserie for baby,barn og voksen!
Jeg ble virkelig gira, for da jeg leste på brosjyren
var det akkurat dette jeg hadde lett etter lenge!



WORRY-FREE DUFTER:

Original Sprout bruker dufter & essensielle oljer som er godkjent av Californias Safe Cosmetics Program & European Cosmetics Direktivet. Ved å opprette trygge dufter, er det å lukte godt worry-free! Våre dufter er fri for ingredienser knyttet til bekymringer rundt kreftfare som ftalater, formaldehyd, acetaldehyd, styren toluen, klorbenzen, glykoletere & musk.


PETA:
Original Sprout er resolutt mot dyreforsøk og er stolte av å støtte Peta i etisk behandling av dyr. Alle produktene er vegan, og lanolin, som brukes i Natural Styling Balm, er fra ull så sauene ikke blir skadet.

MILJØ:

Original Sprout er miljømessig forsvarlig. Firmabiler kjøres på biodiesel og gjenvinning er standard. Resirkulerte transportesker blir ofte brukt, og takvinduer er plassert i senter for redusert energiforbruk. Resirkulerbar nummer to plast brukes i produkt produksjon, for ekstra forbruker- og miljøvern. Original Sprout vil fortsette å arbeide for å implementere den nyeste teknologien i alternativ energi, som direkte bidrar til renere luft, vann og en bedre fremtid for våre barn.



Jeg er full av forventning, og gleder meg til å prøve produktene på lillegutt!

Ps: og så lukter det superdeilig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar