torsdag 22. august 2013

Fabelaktig utfordring: 5 ting jeg ønsker meg


Jeg henger meg på dag 3 av Fabelaktiges utfordring:

5 ting jeg ønsker meg



5 ting jeg ønsker meg

1. Eames gyngestol: 
Denne stolen har jeg ønsket meg lenge.
Den er så fiiiin!
Dessverre har jeg ikke tatt meg råd til å kjøpe den, og den er nok ikke en favoritt hos herr T.

2. Mulberry Alexa
Sikle sikle...
Trenger jeg si mer...?

3. Acne Ancle Boots
Den perfekte høstsko.
Passer til det meste og man går sjelden lei en slik klassisk 
støvelett.

4. Kähler Fiduciavase
Denne har jeg også ønsket meg lenge.
Ikke kjøpt den selv, men har stått på juleønskeliste.
Der vil den nok stå i år også.
Har såååå lyst på den!
Passer perfekt i stua mi...!

5. Jielde stålampe
Svinedyr og svinefin...
Også i gul da gitt!
Elsk smelsk...
Sukk...


3 kommentarer:

  1. Nydelige ønsker:))kunne tenkt meg alt der eg:))skulle bare vært rik,Hihi!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så fine ønsker) Jielde i gul er bare helt rå, kunne jeg veldig tenkt meg også)) god helg til deg!!

    SvarSlett
  3. Så koselig at du deltar i utfordringen hos meg, det gleder meg masse, masse!

    Ønsker deg en fin ukesstart:)
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett