tirsdag 6. desember 2011

Stjerner av stoff

I dag har jeg faktisk tenkt til å sy litt. Jeg har blitt inspirert av bloggen Kasparas regnbue, og har tenkt til å sy stjerner som jeg skal henge opp til jul.
Jeg har ingen mal på stjerner, men min nevø, Jørgen, har laget en stjerne av perler en gang, og dette blir min foreløpige mal.
Fine stoff har jeg ihvertfall!


 Jeg håper inderlig ikke dette blir nok et uferdig prosjekt...
For jeg har så mange prosjekter i hodet, og jeg vil gjerne få dem til!
Jeg lovte meg selv at jeg skulle begynne å klippe for en time siden, da Sam var i seng, men her sitter jeg da. 
Har ikke funnet fram saksa en gang...
Jeg skal legge ut bildet av stjernene så for de er ferdige!

2 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg sånn stjerne til jul, for jeg regner med at de blir fine når du bruker så flott mal!

    Klem fra Kath

    SvarSlett
  2. Vi får se om jeg blir ferdig først;)

    SvarSlett